Minőségpolitika
Minőségpolitikánk
A Keszthelyi Kórház missziója: Biztonságos, emberbarát környezetben, korszerű, magas színvonalú betegellátás, a munkatársaink megbecsülése, hagyományainkhoz híven kórházunk jó hírének megtartása.
A Keszthelyi Kórház legfőbb céljának tekinti a tevékenységi körébe tartozó feladatok hazai és nemzetközi minőségi követelményeket egyaránt kielégítő színvonalú ellátását, és az ehhez szükséges körülmények megteremtését.
A megfogalmazott célok elérése érdekében 2001-től intézményünk az MSZ EN ISO 9001:2001 minőségirányítási, és az MSZ EN ISO 14001:1997 környezetközpontú irányítási rendszerszabványok előírásainak megfelelő integrált minőség-és környezetirányítási rendszert működtet.
Tevékenységünk jó minőségét hatékony módszerek alkalmazásával, betegeink igényeit messzemenően szem előtt tartva kívánjuk biztosítani.
Ugyanakkor kötelességünk, hogy ezeket az igényeket a mindenkori szakszerűségi követelményeknek megfelelően összhangba hozzuk:
• a hazai és a nemzetközi gyakorlatban alkalmazott gyógyító-megelőző terápiás módszerekkel, eljárásokkal, (kiadott módszertani útmutatókkal).
• A törvényekkel, rendeletekkel, a hatósági előírásokkal, illetve a vonatkozó nemzeti és nemzetközi szabványokkal, egyéb előírásokkal,
• Az előírt és megkívánt biztonsági követelményekkel.
A gyógyító tevékenység minőségi követelményeinek mind teljesebb körű kielégítése érdekében elvárjuk szakembereinktől a szakadatlan megújulást, fogékonyságot az új terápiák iránt, a töretlen szakmai fejlődést.
Minden vezetői szinten elvárjuk a minőségi szemlélet, a minőség iránti elkötelezettség érvényesülését és a minőségi munkavégzést.
Munkatársaink hivatásukat küldetésnek tekintik, és arra törekszenek, hogy ezt a betegek érezzék és tapasztalják is. Így természetesnek érzik, hogy kötelességük a jó minőség biztosítására, védelmére és fejlesztésére való törekvés, a minőségi előírások és követelmények betartása.
Beszállítóink kiválasztásánál, partneri kapcsolatainkban a minőség-központú magatartás és eredményesség alapvető követelmény.
Minőségirányítási feladatok ellátását a minőségirányítási vezető segíti, aki ezen a területen – egyéb felelősségeitől függetlenül – önálló intézkedési jogkörrel rendelkezik.